Det var länge sedan!

Länge sedan jag skrev något eller la upp några bilder här, galet. Statistiken på antal besökare sjunker. Jag får skylla på sommarvärmen men visst har det fotats endel MEN någon är för slö för att lägga upp nåt just nu. Har iallafall vart hos Lovisa sen i söndags! trevligt trevligt :)

Imorgon sticker vi till spanien, efter det ska ni få massa bilder, det lovar jag! Både från början av sommaren och från de flera fotona som förhoppningsvis blir grymma i spanien!

Skickar upp en trevlig bild från elias tak i helgen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



KONTAKTA MIG:


[email protected]


Jonathan, 20, Västerås


En fotoblogg med en blandning av bilder på bilar, porträtt, landskap och motorcross. Jag fotar med en Canon Eos 50D och följande objektiv
Sigma 17-70/2,8-4,0 DC Macro OS HSM

Canon EF 70-200mm f4L USM

Canon EF 50mm f/1.8 II
Design av Lovisa