Hällaträffen #1

Tänkte att jag skulle fota hällaträffen, sen fick jag låna Emmas objektiv (EF50 f/1,8)  Satans skönt, ska inhandlas ett sådant!
Inte allt för nice att fota bilar med men sjukt skön glugg!
Till bilderna!











































Backis


Micke


Sista bilden här är det porträttet jag är med nöjd med av ALLA jag tagit. Kommentera?


Postat av: Anonym

Awesome!

2010-05-24 @ 10:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



KONTAKTA MIG:


[email protected]


Jonathan, 20, Västerås


En fotoblogg med en blandning av bilder på bilar, porträtt, landskap och motorcross. Jag fotar med en Canon Eos 50D och följande objektiv
Sigma 17-70/2,8-4,0 DC Macro OS HSM

Canon EF 70-200mm f4L USM

Canon EF 50mm f/1.8 II
Design av Lovisa