Fredag!

Fan vad skönt, Praktik hela veckan(+ 3 veckor till) som blir roligare och roligare. Servade en Audi A4 cab idag, måste säga att det kändes lite udda att åka "av cabbat" i typ 2 grader.

Sedan Drog jag och hälsade på anton som håller till på bilia. Sedan hem och vidare mot gryta till Jon och chillat järnet bara och nu sitter jag här hemma med gitarren i famnen och en mariestads bredvid mig haha. Jaja Redigt trött också, ska väl dejta kudden snart!

Ett par bilder från dagen!


PRAKTIKANT



Bra dag faktiskt. Over N Out /Jonte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



KONTAKTA MIG:


[email protected]


Jonathan, 20, Västerås


En fotoblogg med en blandning av bilder på bilar, porträtt, landskap och motorcross. Jag fotar med en Canon Eos 50D och följande objektiv
Sigma 17-70/2,8-4,0 DC Macro OS HSM

Canon EF 70-200mm f4L USM

Canon EF 50mm f/1.8 II
Design av Lovisa