Julen är över!

Julen som redan är över. Fan vad snabbt det gick. En tanke som inte slagit mig förns nu är hur överskattad julen verkligen är.
 Allt är så "juligt", man ska köpa julklappar och man ska pynta hela huset, affärerna är proppade med julgrejjer. Man anpassar hela tv tablån till julen! Allt för en historia/myt om en man vid namn jesus föddes för 2009 år sedan.
Men julen är great! Den är trevlig och så.  Vem tackar nej till god mat och julklappar liksom! =)
Men håll med om att julen alltid var speciell när man var liten?


Jag fick bland annat Lars Winnerbäcks nya bok "112 sånger" och gillart! Sitter å läser å kikar och spelar lite ur den nu. Och 2½ men rullar på tv:n i bakgrunden.

Haft en riktigt trevlig jul iaf, hoppas alla andra också haft det! :)



/ Jonathan


Postat av: Josefine

För det första grymma bilder!

För det andra, den boken är underbar!



God fortsättning på det nya året!:)

2010-01-02 @ 00:11:46
URL: http://mittlivsomjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



KONTAKTA MIG:


[email protected]


Jonathan, 20, Västerås


En fotoblogg med en blandning av bilder på bilar, porträtt, landskap och motorcross. Jag fotar med en Canon Eos 50D och följande objektiv
Sigma 17-70/2,8-4,0 DC Macro OS HSM

Canon EF 70-200mm f4L USM

Canon EF 50mm f/1.8 II
Design av Lovisa