Zero One Six

Jag och Jack hakade på adam och adde till Zero One Siz i eskilstuna för att fota lite! Fick externa blixten typ 3 timmar innan vi åkte så hade knappt lärt mig använda den än. Men Det vart ett par schyssta bilder endå! Ni vet att jag gillar att dämpa färgerna i bilder, det borde ni märkt :)


Adde footjam whip

Emil eriksson

Anton 540 försök!

Samma här.

Adam fixar x-up!

Addes 180 gap!

Adde Footjam

Adde, Adam och jack!

Footjam by adde igen!

Bild med blixten inställd åt helvete hehe :P


Postat av: Anonym

Whoop Whooop sisat bilden e klart min favorit!, du får hokka med mer gånger och knäppa lite pics!;)

2009-11-19 @ 19:10:46
URL: http://viksangsbmx.blogg.se/
Postat av: Nicolina Nilsson

Riktigt snygga bilder! =)

2009-11-19 @ 23:43:50
URL: http://leeelooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



KONTAKTA MIG:


[email protected]


Jonathan, 20, Västerås


En fotoblogg med en blandning av bilder på bilar, porträtt, landskap och motorcross. Jag fotar med en Canon Eos 50D och följande objektiv
Sigma 17-70/2,8-4,0 DC Macro OS HSM

Canon EF 70-200mm f4L USM

Canon EF 50mm f/1.8 II
Design av Lovisa